Prowadzenie Instagrama przez agencję social media – na jaką pomoc możesz liczyć?

Prowadzenie Instagrama przez agencję social media – na jaką pomoc możesz liczyć?

W erze social mediów, prowadzenie konta firmowego na kilku portalach to konieczność, jeśli chcemy zwiększyć zasięgi, budować zaangażowaną grupę odbiorców i dbać o wizerunek marki. Jednym z wiodących kanałów jest Instagram, o publiczność powinny na nim zawalczyć zwłaszcza firmy z branży beauty, home decor, fashion czy tzw. lifestyle’u. Aby nie zginąć w gąszczu podobnych ofert, warto oddać prowadzenie Instagrama profesjonalistom. Sprawdź, jakie usługi oferują agencje social media.

Zaczaruj obrazem prowadząc Instagrama firmowego

Odbiorcy zapamiętują aż do 80% treści wizualnych, a tylko 20% tego, co czytają. Twórcy Instgrama doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego stawiają akcent na obrazach. W medium społecznościowym królują nie tylko posty graficzne, ale również krótkie materiały wideo, czyli tzw. rolki oraz nagrania w tzw. relacjach.

Graficy, fotografowie i specjaliści od komunikacji wizualnej zadbają o spójność Twoich treści, stworzą profesjonalnie zmontowane materiały wideo i zadbają o ciekawe relacje – np. pokazując kulisy powstawania produktów, przebieg imprezy inaugurującej wprowadzenie nowej usługi na rynek czy materiały wyjaśniające działanie produktów.

Prowadzenie Instagrama nierozłącznie wiąże się ze współpracami z influencerami. Agencja social media pomoże przygotować scenariusz kampanii z udziałem zaproszonych agentów wpływu, zadba o właściwy harmonogram pojawiania się treści i kontakt z internetowym celebrytą.

Prowadzenie Instagrama – odbiorcy na pierwszym planie

Nawet najbardziej nietuzinkowa oferta i piękne zdjęcia produktowe spełzną na niczym bez odpowiedniej publiki. Specjaliści z agencji marketingowej zatroszczą się o zasięgi i zatrzymanie potencjalnych klientów na dłużej. W jaki sposób?

  • Zadbają o sponsorowane posty i relacje,
  • będą nadzorować harmonogramem i regularnością publikowania treści,
  • uwzględnią tzw. user-generated content, czyli np. recenzje usług firmy pojawiające się na prywatnych profilach odbiorców,
  • zaopiekują się moderacją dyskusji pod postami, a także skrzynką odbiorczą.

Stwórz silną, rozpoznawalną markę oddając prowadzenie Instagrama specjalistom

Chcesz zoptymalizować swój content i celnie docierać do klientów? Zależy Ci na komunikacji poprzez kreatywne treści wizualne? Twojej marce brakuje silnej społeczności odbiorców? Jeśli chciałbyś osiągnąć powyższe cele prowadząc Instagrama firmowego, zgłoś się do specjalistów z Frank&Greg. Agencja social media ze sztabem doświadczonych specjalistów zatroszczy się o Twoje profile firmowe na każdym poziomie.

Dodaj komentarz